Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, May 30, 2009

Bandung Trip

Akhirnya saya diberi kesempatan untuk berkunjung ke Bandung.
Jenuh juga mengikat perut sbb nak kumpul duit. Nak shopping! hehehe
sebelum berpoya2, berhempas pulas dlu menghabiskan tugasan di pejabat.
jadi menanda paper exam student pun dalam keadaan hati berbunga riang.
jgn terkezutla kalau markah depa sume baguih2. hehehehe.

satu perkara yg x best adalah saya ini fobia kapal terbang. huhu
asyik nak pk benda2 x elok je. kalau boleh dlm flight tu nak tdo je..
x nk tgk keliling.. hehe
tp alhamdulillah selamat jua smpi di Bandung.



kami dijemput oleh Pak Sukiman (tourist guide kami sepanjang di sana)
gi lunch dlu baru lah pak sukiman bawak jln2 gi factory outlet.
saya menjadi jutawan sbb bawak duit 2 juta. hehehe.
dan kerana duit juta2 itulah saya takut nak berbelanja.
ntah... sume pakai ribu riban.. rasa mcm kalau belanja nnti duit x cukup. huhuhu
sudahnya kaum kerabat yg lain seronok berbelanja, saya hanya melihat. apa kes???

di Bandung mmg byk factory outlet... so aktiviti utama di bandung adalah shopping sje.
tp sempat juga melawat ke Tangkuban Parahu. kawah gunung berapi yg masih aktif.


Hari ketiga kami ke Jakarta. kt sana shopping lg.... huhu
kt Jakarta baru saya teruja nak bershopping. tp kt sini da x best seperti di Bandung... :-(
sedih..sedih.. nyesal pun ada....
ha sepanjang kt sini kitorg ni asyik membalun nasi padang jer. sbb itu je yg kami yakin bersih dan halal. huhuhu. smpi satu tahap saya da x boleh telan nasi padang. order spageti kt hotel.. :p
pe2 pun tahun depan sudah merancang utk ke sana lagi. kali ni betul2 mau bershopping sakan. hehe

No comments: