Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday, June 7, 2009

lawak gile ketawa sampai hilang stres

Hari ni mood utk keje xde ok! Serasa mahu MC sahaja...
badan den sengal2 kepenatan berlari-larian di sekitar Bukit Bintang.
Tp mengenangkan banyak kerja x siap lg, dan mengenangkan sian En. Nizam wat kje sorang2,
maka dengan lemah gemelainya gi jugakla ofis.

masuk opis, en.nizam ckp dato agak marah kerana banner x siap lg.
hellooo... semalam ahad ok. kami juga perlu bersosial... aku peduli hape! kawan baik aku kawin!
so hari ni masuk opis terus xde mood. 10.30 ni ada meeting plak. confirm kena bambu!
tp sebelum masuk meeting, wa sudah berpoya2 di opis.. bleh plak main tenet pepagi buta. weh wat keje la! huhu

termasuk plak kt blog adik aku, Dila. then termasuk plak kt blog kawan dia... bila baca serius aku pun terbahak2 ketawa cerita dia. nasib aku sorg je kt bilik nie.. ketawa tahan gaban yg mampu mengalirkan air mata. hahaha.. silalah baca kt SINI

stress aku hilangla jap..... tp nk masuk meeting ni.. doakan kebahagiaan aku. huahuahua

No comments: