Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday, October 25, 2009

sultan ditabalkan, rakyat berpoya2.

heh hari ni Tuanku Muhriz ditabalkan sbg Yang di-Pertuan Besar N9. jadi hari ini cuti umum bagi rakyat N9. rakyat N9 leh berpoya2..... yeay cuti lg! aktiviti utk hari ini....

1. bangun pagi konon2 nak gi jog kt City Park. yeaahhh akhirnya aku dgn kak da wat kuak lentang atas katil. hahaha. ah xpe... ptg ada leh gi. ngeh...ngeh...ngeh...

2. gi klinik. sakit tekak gila babas. nak telan air liur pun sampai terangkat2 kepala. tonsil aku da membesar bak juara smpi aku semput nak bernafas. bak kata doktor hospital ampang yang kerek merawat aku dulu ms aku sesak nafas, "cuba kalau saya letak epal dlm tekak awak mesti awk xleh nafas kan." hampagas tul!

3. konon2 nak gi tgk movie kt TGV jusco seremban 2. ropanya movie kami nak tgk tu da lama di pasaran. kesian kami kan ketinggalan LRT. jadik ubah plan. marathon citer korea la plak. DVD aku beli kt Batu Feringgi berabad kurun dulu x tengok2 lg. chaiyok2.

4. apa lg? ohhh terlupa plak.. wat kertas soalan final exam. lagi 1 minggu kena submit. adeh... malas tul!

itu aje ke aktiviti hari ini??? mmmmm dipikirkan lg.

No comments: