Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, March 31, 2010

tershopping plak..

alamak dalam kemiskinan ni bleh plak tershopping...huhu

aku mmg da lama crazy kt 1 online shopping blog for cuties! baju dia trendy dan lawa.
paling penting ianya mmg khas utk kami2 yang extra chomel. hehehee
almost every week aku akan menjengah ke blog ni. mmg slalu updated with new items la. tp disebabkan kemiskinan tegar kan, jadi hanya mampu meleleh air liur la.. last week ada booked 1 cardigan but have to cancel. sbb tetiba laptop rosak + bateri keta kong. it cost me rm400... adeh.... terpaksala cancel booking..... ;-(
and today accidently terbrowse kt blog ni lg.. (Da tau miskin p jugak jengah)
x tau nape aku tersuka dan terminat dan mmg nak sgt kt baju nie. and the price is affordable. rm25! by hook or by crook aku mmg nak jugak! so bulan ni makan baju je k. hahaha. and baru je beberapa minit tadi aku telah TERTRANSFER duit baju tu ke akaun tuan punya blog... hahahaha so its mine!!!!! yehaaa.. sedang menanti parcel yg akan tiba 2-3 hari lg.ehekssss.. ;-p


g

ni la baju yang aku TERSHOPPING. huhu. xtau nape aku mnt sgt....

No comments: