Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, September 4, 2010

SOGO macam nak runtuh!

huaaaaaaa... tengok title pun da tau kan nak citer pasal pe. sooooooooooooooooooping! hehee. masa merdeka hari tuh kuatkan semangat, cekal kan hati untuk menongkah arus manusia di sogo! ikut hati mmg malas bila mikirkan jutaan manusia di sogo. tp rasa mcm x best plak bila rata2 orang ckp "sogo sale! sogo sale!" tp aku x jejak lg. (mmg dasar perempuan yg suka shopping kan aku ni. hahaha) maka dengan penuh keberanian aku pun menjejakkan kaki ke sogo masa cuti merdeka hari tu walaupun mmg telah jangka sogo akan penuh manusia sebab cuti umum + baru dapat gaji + nak raya!

siyes aku smpi depan sogo sebelum 10am. pintu sogo pun x buka lagi tp manusia da berduyun tiba! (ala2 juliana banos nyanyi. hehe)sape kata orang malaysia meleset ekonomi?? huh manusia kt dlm sogo tu da macam orang sawan! kadang2 troli barang pun aku da x nampak. penuh dengan manusia. mcm hurung emas je lagaknya. ish ish ish...




dek sebab manusia da mcm ulat aku tgk kt sogo ni, naik rimas la plak kan. mood nak tgk barang pun da merudum jatuh. tp dalam dok rimas2 tu hati da berkenan kat satu beg. bila dok tgk barisan cashier yg sgt panjang, huh lupakan je la. sempat snap pic handbag tuh. akan ke sogo dlm mggu depan. hrpnya masa ni manusia2 sekalian telah pulang ke kampung halaman.



ni la beg aku minat. comel kan! hehee

last2 aku g kat department yang x ramai org. cadar! memandangkan member aku nak beli cadar baru untuk anak2 dia, aku pun terbeli satu cadar yg sangat comel! tadaaaaaa...





sekian terima kasih ;-)

No comments: