Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, May 17, 2008

Bella oh Bella..

x best!
that was my first impression masa episod awal2.
dan langsung x follow.

tp lately aku tengok mak aku bersemangat follow bella.
asal balik keja, kecoh nak tgk bella. ayat dia hari2 bila smpi umah "eh mak nak sembahyang ni. jap lagi nak tengok bella."
dek kerana keterujaan emak ku itulah mendorong aku utk join sama.
best sgt ke? itu ler yg bermain kt otak aku.
then baru aku terperasan yang bella ni da ujung2 agak syiok jugakla.
akhirnya kerana pengaruh mak aku ni, aku pun da addict!

this month shif hbs kol 6.30pm
so kena rush back utk kejar bella. huhu
setiap hr aku hanya berkesempatan tengok bella setengah jam je.
smpi kondo kelam kbt msk umah and join my housemate tgk bella :-p

and part yg plg x best sekali bila tiba last episod, shif hbs kol 7pm!!
sakit hati giler! sure sgt kalau merempit pun smpi umah 7.30pm.
redha jelaaaa...
yg plg aku nk tergelak dgr,mak aku siap lepak umah kwn dia sbb tkt x smpt smpi umah
nak tgk bella. ms tu dia otw back ke kl dr segamat. aku call umah, adik aku ckp mak aku kt bangi tengok bella. muahahaha! itulah penangan bella!

but anyway bella mmg best.
thanks to tv3 sbb sediakan online show utk aku tgk blk last episod yg aku terlepas tu.
tu pun thanks to my friend yg bg tau aku psl online show ni. dia pun tiap mlm tgk bella online sbb x smpt tgk ptg.
and bkn citer je best... lagu time ending pun best.
serius sape2 yg byk buat jahat tu dgr2 la lagu kumpulan indonesia nie. mau insaf tau! :-p
kumpulan opick tjk lagu Taubat & bila waktu telah berakhir
leh dgr lg2 dia kt http://mp3-terbaik.blogspot.com/

No comments: