Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, May 10, 2008

hukm

last tuesday i had an appointment with hukm. so that day i kena puasa sbb nak amik darah.
i decided not to take MC. banyak benor da mc aku amik. sok2 kena terminate plak. uhuhuhu
cukupla aku amik time slip jer. so i came to hukm as early as i can. 7.45am da ada kt sana sbb 8am da bole cucuk jarum.

after the first session, nurse suh aku minum air glukosa then kena wait for 2 hours for 2nd session.bila aku telan je air tu, serius muka aku kelat giler! manis giler maut. terkulat2 aku nak hbskn. sib baik berjaya gak. then nurse ckp msh kena puasa lagi. hanya bole minum air kosong.
gi cafe nak beli mineral, tgk makanan sungguh menyelerakan smpi merembes2 air liur aku!
so aku berazam pas 2nd session aku nak menibai kt cafe. hehehe.

10am aku jupe blk nurse tuh. korang tau x dia pi cucuk blk kt tmpt pertama dia cucuk aku. sakit siut! then aku bg tau nak time slip. aku ckp leh x letak time tu lama skit. ( kalau korg nak tau, lunch aku 1pm. so aku berangan nak masuk kje blk kol 2pm.hehehe)
tapi hampes tul nurse tu. ada ke dia kata dia cuma bole bg aku smpi 10.30 je. and korang tau x time tu da kol bpe? 10.10 tau! within 20mins aku nak smpi damansara dari hukm! giler ape! dgn pns hati aku blah dr hukm. musnah impian aku nak menibai kat cafe.
aku pun ape lagi. kl drift la. hahahaha. merempit ke damansara.
sampai ofis dan 11.15 terus jumpe team leader aku. nasib baik dia baik.dia suh aku isi borg. then aku pun dengan toya nya msk kje kol 12. hehehe.

bila aku tanya kwn2 aku rata2 ckp yg dorg slalu dpt time slip smpi lunch hour. hampes tul hukm nie. tak berperikemanusian pada insan2 yang berhati mulia nie. hehehe.
xpela.. apa pun lunch hour tu aku menibai gak kt cafe ofis :-)

No comments: