Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, November 20, 2008

student's assignment

this week adalah mggu akhir sesi pembelajaran.
so nak x nk aku kena sepantas yg mungkin menanda tugasan student.
banyak beb! bygkn 8 subjek. rasa nak muntah da baca karangan2 yg aku tau sume cilok dari internet! sume pun hampir sama je isi kandungan. ces!
tp dalam kepeningan menanda tu, adalah 1 tugasan utk subjek Hubungan Etnik ni menarik perhatian. mampu jugaklah membuat aku ketawa jap dlm keserabutan. muahahaha. korang baca eh

Penghargaan :
Salam perpaduan dari kami sekumpulan, iaitu rakyat Malaysia yang mempunyai intergriti yang unggul dan suka bekerjasama. lalu terciptalah satu hasil yang dapat membanggakan para pensyarah serta rakyat Malaysia, iaitu tugasan ini pada waktu yg ditetapkan. Kami mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak kolej kerana memberikan kami peluang untuk meneruskan jihad di kolej ini. walaupun begitu kami masih merasa tugasan kami belum cukup sempurna untuk dihidangkan kepada para pensyarah yang bijaksana. tidak lupa kepada pensyarah subjek Hubungan Etnik kami yang 'sempoi' kerana memberikan kami tugasan ini supaya kami dapat mengetahui banyak perkara tentang ketidakseimbangan eknomi di negara kita. "

begitulah ceritanya penghargaan dorg.
ada ke kata aku pensyarah sempoi. ces!
huhuhu

No comments: