Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, November 21, 2008

otak serabot dgn soalan-soalan remeh!

hari-hari yg mendatang ni aku rasa otak aku da semakin serabot! serabot kerja da satu hal. lepas tu serabot dgn manusia-manusia ni yg gemar menalipon dan bertanya soalan-soalan remeh nak mampos!

Kolej Negeri ada jwtn kosong and dorang iklan kt Harian Metro. so sape2 yg berminat meh la anto resume. (tp aku xla mgalakkan. atas sebab apa?? mmmm.... korang selidikla sendiri.)

so slps je iklan tu tersebor ke serata Malaya, maka aku mulala menerima panggilan tepon yg remeh temeh.
(kalau korg nak tau task aku skrg ni bukan ngajor je, rekod pun aku, kutip yuran pun aku, peksa pun aku... operator tepon pun aku! tgk betapa multi tasking nya aku! huhuhu)

"cik nak apply jwtn ni mcm ne ye"
"cik sijil perlu di sahkn ke"
"cik disini dinyatakan perlu tulis jawatan di sampul surat, mcm mana tu ye?"
"cik, perlu bagi gambar ker?"
"cik, sijil perlu di sahkan ke? nak sah kn di mana?"

tiap2 hari soklan yg sama je aku kena jawap.
so korang rasa apa aku perlu jwp? rasa mcm nak lempang je orang2 ni. da la aku stres dgn kerja yg bertimbun. korang-korang ni x penah mintak kerja ker?
aku sendiri pun dlu time 1st time nak mtk kerja x perlu tanya soklan2 nie.
hantar jer la resume dgn sijil2 tuh. dlm resume tu kn ltk gambar. so perlu lagi ke aku jwb soalan2 mcm nie??? arghhhh!!

1 comment:

sambal hijau..cream cheese said...

hehehh..iron women..marah sungguh ni...