Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday, February 15, 2009

16 facts about me.

1. Sangat suke menjadik Cikgu. Memang cite2 aku dlu nak jadi cikgu. Aku penah konon2 buat tuition masa aku darjah 4. sape student aku? Budak2 darjah 1 yg juga kawan2 Dila. Bayaran? 10sen! Hahahaha…

2. Aku sangat tidak ske tgk action movie @ citer hantu macam citer The Lord Of The Ring @ I know what u did last summer! Apa aku ske? Aku ske tgk citer romance @ komedi. Sbb bg aku sbnrnya bile tgk movie adalah time aku nak hilangkan tension. So wat per tgk citer2 yg memenatkan otak..

3. Ske sgt baca novel. Of course la love story. Peminat Alaf 21!

4. Ske baca buku2 self help, motivation…. Tp sedihla buku2 ni sgt mahal. Terbaru aku baru beli La Tahzan : Jangan Bersedih Lagi dan jugak buku bertajuk Setengah Berisi, Setengah Kosong.

5. kalau org yg aku x bpe kenal, mesti ingt aku ni sombong. Sbbnya aku xkn bercakap sgt. Tp jgn ingat aku ni x pandai bercakap. Akulah akan menjadi org paling byk bercakap kalau aku mmg rapat dgn org tu. X caya? Tanya family aku. Mak aku slalu ckp aku ni mcm2 cerita ada kalau blk umah.

6. Aku jenis x pandai marah. Kalau aku marah aku bebel2. konon bila marah, nk mrh lama2 tp x tau nape hati aku cepat sejuk. Kalau aku marah pun biasanya aku akan tetiba jadi pendiam….

7. aku seorang yg penggeli. Hanya kawan2 aku yg tau mana part sensitif aku yg korang x leh sentuh. Kalau korg sentuh walau telah di warning oleh aku, slp hari bulan tanpa sedar aku akan tampar korg. Aku ada sorg kwn yg kena free tampar oleh aku sbb xnk dgr ckp aku.haha.

8. aku seorg yg ske panik. Tp korg jgn risau. Aku panic bukan smpi aku akan jadi clumsy. Mcm ne aku panic? Haaa aku akan jadi berdebar2, loya2 slp2 boleh muntah. Mase kecik2 lagi teruk. Aku akan kembung, muntah2 & cirit birit. Nasib baik da besar x mcm tuh lagi.

9. aku x ske gi konsert. Aku pnh gi konset. Pertama dan mungkin yg terakhir. Nape? Sbb dari awal smpi hbs, mcm2 mslh aku dpt. Pertama sbb aku panic. Yelah gi konsert x bg tau mak… so confirmlah aku tkt2. sudanya aku kena sindrom panic. Hahaha. Keduanya aku x leh dgr muzik kuat2. aku rase jantung aku nak jatuh. So jadi blk sindrom panic. Hahaha. Ketiganya aku x ske tempat yg sgt ramai org kerana akan jadi sindrom panic gak. :-p

10. mase kecik2 aku ada byk gelaran. Tp aku plg x lupe sorg kwn kt sek keb serdang name Faizal. Dia panggil aku kingkong, aku pgl dia gorilla. Tp last2 bila bj sek aku kotor sbb jth, aku kena pjm baju kemeja sek dia. Hahaha.

11. aku kecik2 slalu lelah. Tp skrg semput sbb gomok je

12. aku zaman skolah slalu migrain. Skrg jrg2. Tp kdg2 wat2 migrain sbb nk MC :-p

13. Tido mengiring. Sgt tkt tido telentang sbb slalu sgt dgr citer kwn2 kena hempap mase tdo.

14. sgt ske mkn sup & tomyam. Paling lazat, sup ekor! Nyum nyum..

15. seorang yg penakut terutama citer2 hantu. Sbb aku ske bygkn benda2 tu kalau pas aku dgr cerita atau tgk cerita. :-p

16. aku x pandai ngs depan org. kalau ada kematian sedara pun aku ssh ngs. Tp aku akan ngs sorg2 dlm blk. Xtau nape jadik mcm tuh.

No comments: