Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, February 23, 2009

Birthday!

many thanks to my friends & especially to my family who wishes me and celebrating my birthday. yeap 6/2 was my birthday. Im already 27!

thanks to ju and others yg susah2 bought me a cake! and also tq Alin & Yani for the secret recipe's cheese cake! so terharu... thanks a lot friends!

to nazlin, iza, yana & erin, thanx for the wishes!
kamu2 memang x pernah lupa tarikh ini. muah!

untuk makcik, thank you so much for the card.
walaupun jauh di US, tetap ingat tarikh hari jadi kami2.
miss ya!

masa birthday, mak called "mlm ni abah nak belanja makan"
hehehe..so after work me rushed blk kl.

Me and my family had a dinner on top of Bukit Langat! tu sebenarnya adalah lookout point.
Can see the whole KL kt atas bukit tuh. for those yg nak having candle light dinner, tempat ni besh.


ni mase posing kt tepi bukit.

thanks Abah for belanja us makan!
kami makan di arabian restaurant.
me, mak & dila ordered chicken grill. abah of course la beriani lamb die! hehe
ordered jugak beriani with 1 whole chicken. serius bapak banyak.



sesi makan - makan

ni la meal saya malam itu


ni la nasi beriani tu.. sooooodap!


ni tatau air pe wani order

oh, sangat kenyang!
sooooo happy. dpt 2 hadiah yg sgt besh from my parents & my siblings.
Really love that present!
thanks abah,mak, wani, dila & my dear adik bujang kesayangan Safwan!


sesi membuka hadiah :-)

ni lah hadiah saye dpt dr family & ju :-)

2 comments:

sambal hijau..cream cheese said...

fuiyyo..alamak fadh, you buat i terliur la tgk biryani tu...uhuk..uhuk..by the way, restoran to kat mana ye??..tapi...hmmm...aduii..telan air liuq je la...

FaDh~LyNn~AloNg said...

hehehe restoran tu kat bukit langat. tau kn jalan nak ke sungai congkak tu. naik bukit tu. haaa dia kt situ la..