Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, March 9, 2009

Bosan!

hari ini aku sgt bosan. sume org keje accept aku. saje amik annual leave. lagi pun tgh mid sem break. so no point aku gi kolej. baik cuti. dok opis pun bosan gak.

sbnrnya aku ni ada beberapa rancangan utk hari ini....

1. gunting rambut : rambut aku da memanjang dan menebal. mak aku kate macam perempuan x semenggah. hahaha

2. tgk movie : aku nk sgt tgk citer pink panter 2. huhuhu

3. hantar resume : aku nk p submit resume kt kolej segi

4. jupe kwn : aku nk jupe beberapa org kwn aku yg aku rindu banget. sejak dok seremban, jrg dpt ketemu. wuaah...

tp apa hasilnya hr ni? hampes! sume plan xleh dilaksana. mengapa?
gara-gara menunggu ketibaan perabot yang dijanjikan pd kol 11.
skrg da kol 1! call kedai x angkt. apa kes???