Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday, March 29, 2009

Earth Hour

seminggu sebelum Earth Hour kami serumah da memang dok bercakap ttg nak bergelap nie.
teruja jugak sama-sama nak menyokong. kebetulan minggu ni x blk Ampang, so bolehla bersama-sama housemate menyokong earth hour nie.

Sabtu pun tibe....
pas maghrib gi pasar malam jap beli makan utk dinner.
sampai umah kol 8.20pm
cepat2 mandi sebab lagi 10min nak earth hour.
mandi spoloh minit tu.... huhuhu
siap2 depan tv.
tepat 8.30 aku dgn kak da bersemangat tutup lampu.
lampu jer... kipas & tv still on. hehhee
da tutup, jenguk kat tingkap.
ala... rumah kami je yang bersemangat join earth hour.
sedih... :(

sejam plak tu. nak tunggu lampu bleh bukak baru nak makan, kebulur plak.
sudahnya kami makan bergelap. nasib baik ada cahaya lampu :)
tepat 9.30 baru on balik lampu.
bangga sebenarnya menjadi sebahagian daripada komuniti yang join Earth Hour :)

1 comment:

adaziza said...

erkk...aku tak amek bahagian langsung...siap pasang movie ajak parents aku tgk lagi..wawaa...yang aku nak tergelak, pak aku cita.rakan2 suraunya..siap tanya kat dia "hari nie malam tadak karen ka?"mereka bertanya dengan innocentnya...cian depa