Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, August 1, 2009

Demam

sekian lama saya tidak dilanda sakit demam yang teruk. sebelum ni pun demam biasa2 jer.
hari khamis da mula sakit tekak dan batuk2. gi klinik amik ubat then terus ke ofis. sejam dua kat ofis mula rasa x sedap badan.. pas makan ubat lagila mula kenoneng... x lama tu terus cabut blk umah. msg HR bagi tau saya MC. smpi umah mmg tido x ingt dunia la.. nasib baik ada cik alin yg baik hati membawa bubur Mcd. huhu.. pastu smbg tido lg.. ptg baru gi klinik. mlmnya da mula rasa makin teruk demam. walaupun mak offer nak amik kt seremban, tp x smpi hati plak nak suh dtg mlm2. Kak da suh saya blk kl. katanya sekurangnya2 family ada. boleh tlg jaga. kt seremban ni hanya ada saya dgn dia shj di rumah. soknya adik saya Dila dtg dr shah alam bw blk ampang. sakit toksah citerla.. kepala berdenyut giler, badan sakit2... ptg kena mrh dgn mak sbb x amik ubat demam. padahal badan panas. sblm gi klinik dila and mak tuamkan kepala.. mak pulak risau sbb almaklumlah skrg penularan H1N1.

g klinik doktor kata demam panas biasa... mak lega.. blk makan ubat, tido lg.... 2 hari ni mmg x daya nak pk apa pun... urusan kerja sume mtk tlg kawan coverkan. maaflah ye menyusahkan anda2 semua. hari ini baru rasa lega sedikit. . sudah boleh menjamah makanan kerana seblm ini lidah pahit. hanya mampu menelan roti bercicahkan milo. demam pun sudah kebah sedikit tp belum boleh bergiat cergas lg. hanya merehatkan diri di rumah...

2 comments:

Me said...

apsal post hang kali ni setiap ayat mcm point2 aje..baek hang wat point break aje..huhuhu..aku pun baru baek demam..seminggu wooo..gila!

FaDh~LyNn~AloNg said...

haha aku pun x perasan. agaknya sbb demam kot ayat aku mcm robot. huhu