Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday, August 9, 2009

Eryn's Big Day!

Selamat Pengantin Baru untuk Eryn dan Zurin! Sweet couple! ingat lagi masa kerja di Vads dahulu, 24 jam bergayut di telefon. Eryn adalah officemate merangkap housemate semasa di Vads dulu. a good friend of mine. senang berkawan dgn eryn. tidak pernah lokek dgn apa yg dia ada. tp awas! sekiranya anda adalah seorang pelokek, dia akan menjadi pelokek juga! hahaha.
eryn juga menjadi sahabat makan saya! minat kami adalah sama. we are food lover! hahaha. setiap bulan kami akan bermewah sekali sekala untuk aktiviti makan-makan. tp paling x lupa adalah setiap kali makan dia tetap menyatakan hasrat utk diet... tp kami tetap x diet. mulut tetap menyumbat makanan...haha...
perkenalan eryn dgn zurin diaturkan oleh kawannya. zurin seorg yg sgt baik. very nice person. selalu melayan celoteh erin memandangkan dia adalah seorang pendiam. padan la tu kan. hehe. dulu eryn slalu sebut... "ala fadh, dia x ensem.. tapi dia baik..." dan saya selalu sebut padanya "apalah yang ada pada rupa wahai cik eryn. baguslah kalau dia baik"

setelah hampir 9 bulan bersama susah dan senang, akhirnya saya dan eryn membawa haluan masing2. eryn bekerja di kl, manakala saya di seremban. namun persahabatan kami tetap tidak putus. sehinggalah eryn mengkhabarkan berita gembira. i was like..." Eryn! jadik juga ko dgn zurin! waaa congrats2!!" eryn tergelak besar melihat saya terkejut. i was happy for her. akhirnya dia berjumpa dgn prince charmingnya yang mampu membuat kan dia gembira dan bahagia. semoga mereka akan bahagia hingga akhir hayat.

dan majlis eryn ini juga menjadi medan pertemuan sahabat2 lama semasa berkhidmat di vads dahulu. sangat happy dapat jupe kawan2 lama... ada yg da berkawin, ada yg da bertukar kerja dan ada yg masing single mingle seperti saya.. hehehe

gembira melihat rakan2 bahagia bersama pasangan masing2. dan saya? masih menanti prince charming saya.. :-) doakan kebahagian saya juga ya!







No comments: