Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, August 20, 2009

nak makan kat William!!!

saya suka makan! muahaha! kat KL sangat mudah nak mencari tempat2 makan yang besh!
kat Seremban?? waaaa sedih! selalu buntu nak makan kat mana... di tambah xde rakan sekroni yang suka makan mcm rakan-rakan saya di kl.

tadi saya meng'explore' fb. tetiba terjengok ke blog lily. terjengok jugak entry beliau tentang william. ya! saya rindu nak makan kat William! besh siut......! amat syiok! tapi kalau hujung2 bulan tu jgn la pegi sana sbb confirm terkorek2 poket. saya pernah makan berdua dengan kawan saya. kami order 3 menu... daging preium (rm15) + black pepper steak (rm30) + meatball lasagna (rm20) + ice blended (rm6). X sedar dalam poket hanya ada rm65. tp jumlah kena bayar rm70!! terkial2 korek poket. bukan xde duit tp duit dlm bank! muahahaa.. dengan muka tebal ckp kt workers dia kami nak ke bank cucuk duit rm5. muahahaha. last2 dia bagi diskaun. muka tebal toksah citer la... tp mmg perut penuh giler. x hbs siap tapau lagi bwk blk.

kat william saya suka makan :

1. daging premium
2. steak
3. meatball lasagna
4. meatball carbonara
5. olive seafood
6. ice blended

itu je pun menu saya bila ke sana sbb saya xtau menu lain walaupun saya tengok org order macam2. kepala hanya terteleng2 tengok makanan orang lain sbb nak order xtau menu. huhu. thanks lily untuk menu yg dilistkan. next time leh order menu lain. muahahahah. tp bila??? huhuhu...

jom tengok blog lily kalau nak tau tentang William.siap ada gmbr lagi. gi la sana. x rugi! sodaaaaap! marbelos!

1 comment:

Me said...

u r crazeeeeee!huhuhu..byk lipaih n tikoss pun mau pigi lg ke..isk