Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, February 3, 2011

facebook tutup??

facebook mau tutup???? Busitttt! (ooopppsss terlebih sudah! ;-p)

eh eh. hari tu kata rumors jer. aku pun pk xkn la mark zuckerberg tu nak tutup facebook kan. habislah mata pencarian dia. tp td aku dgr balik kerajaan yg nak haram kan facebook. sebab?

1. MELALAIKAN!

ini aku setuju jugakla. haha sbbnya aku sendiri terlalai. eh jgn salahkan aku eh. kerajaan yang menggalakkan cari duit guna internet. so aku bisnez la. ada gak side income kan. haaa aku lalai dan leka dgn facebook kerana mencari rezki lebih. hidup kt malaysia ni skrg huh sgt tinggi okeh kos sara diri. itu baru kos sara diri. lum lagi kos sara keluarga. hengat cukup ke kalau takat gaji 1k ke..2k ke... cuba up skit gaji tu 4k ke... 5k ke.. confirm ramai yg x curang dgn keje hakiki. hehehe

2. cerai -berai.

punca?? jupe kekasih lama atau dpt kekasih gelap. aisshhh... bab kekasih2 lama ni.... guna akal fikiran la beb. yg pergi gatai nak add gf/bf lama tu wat pe kalau da rasa diri xleh nak kawal. aku pun ada gak add bf2 lama. eceh mcm ramai je hahaha. tp ok jer. xde plak nak menggatal balik. bab kekasih gelap ni plak, no comment! hahahaha

2 ni jela sebab musabab yg aku dgr nape facebook nak diharamkan. tp pada aku, ada facebook ke, xde facebook ke, itu semua terpulang pada diri masing2. ada je xde facebook tapi cerai gak... lalai gak.... haih.. payoh!

tp yg pastinya kalau la betul facebook diharamkan, sadislah kan. bisnes aku nak agak stabil. ramai da kenal. eceh... so kerana memikirkan kebarangkalian facebook nak tutup, aku pun apa lg la kan. mengup grade kan balik blog bisnes aku. berjam2 kot ngadap blog sebab nak make over. godek sana...godek sini... almaklumlah separa buta it. hahaha.

akhirnya siaplah jugak make over blog bisnes aku yg simple itu. moh2 kalau sudi jengah

http://www.chintabutik.blogspot.com/

No comments: