Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, February 3, 2011

Marche

marche?? pe tuh? huhu actually marche adalah restaurant di The Curve. seriously aku pun x penah jejak. so bila one of my friend bg tau mini gathering akan di buat di marche, i was like "eerrr... apa tuh?" hahaha haruslah kan. aku bukan golongan2 elit yg slalu g mkn kt The Curve. destinasi kedai mkn aku slalu mamak, kedai2 mkn tepi jln, paling2 grand pun kfc, domino's... ;-p nak makan kedai2 elit ni mungkin setahun tu boleh dikira dgn jari. habeh duit tak elit. hahaha.. opppss.. bersyukur dgn pe yg ada ;-) ala kdg2 bila duit elit pun, x terasa nak g kedai2 mcm tuh. i x biasa you! hihihi...



inilah dia marche. ada banyak kaunter2 makanan



aku amat excited nak g gathering. ala bukan ramai pun. 5 org jer. geng aku masa zaman blaja kt upm dolu-dolu. sai, Chai yen, ying ying, li san and me! yeah! sangat rindu zaman2 blaja dulu okeh! g kelas sesama, gap kelas 2 jam sempat g tgk wayang kat mines pastu bekejar2 nak masuk klas balik. haha. sakit2 otak wat assignment sama2, tolong2 sign attandence kalau ada yg ponteng kelas.. heeeeee ;-p kenangan terindah weh!


sai, yen, li san, wei ye, ying & me


oh ada tambahan korum. wei ye.. tp dia bukan geng masa blaja upm dulu. dia adalah ying's bestfriend. kami mmg da kenal rapat dgn dia.


our table telah di reserved atas nama ying ying


okeh kat marche ni ada byk kaunter2. kaunter minuman, kaunter pencuci mulut, kaunter main course, kaunter soup dll. rambang mata beb! tp harus sedar diri okeh. duit di poket tidak rambang. huhuhu. each of us akan dpt 1 helai kertas mcm kt bawah ni.


ini form kena hulur kat each kaunter yang kita order makan.
dia akan cop apa makanan yg kita order kat kolum yg berkenaan.


food dia?? ok! sedap2. aku mkn mix grilled, mushroom soup, garlic bread & iced lemon tea. and it cost me rm50++. still afordable dan reasonable la kan. ;-)


okeh ni main course aku. amacam menarik x?


mushroom soup yg sgt marbelos!!



licin! blluuuurppp! alhamdulillah ;-p


okeh selesai makan, biasalah sesi2 bergambar. haruslah kan. nak gather mcm ni bukan senang. masing2 da ada komitmen sendiri. so apa lagi, snap snap! ;-)




No comments: