Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, April 9, 2009

7 Perkara

Saya kena blog dengan adik saya…
7 fakta yang membosankan tentang owner blog ini

1. sangat suka makan
2. saya seorang yang baik hati :p
3. suka shopping
4. suka biru dan pink
5. ada tahi lalat di muka :p
6. suke memasak
7. seorang yang chomel :p

7 perkara yang menakutkan

1.Allah
2.Rollercoster atau yang sewaktu dengannya
3. kehilangan orang2 tersayang.
4. mati
5. dok hutan sorang2
6. kemalangan
7. kubur

7 lagu buat masa sekarang
1. Laskar Pelangi
2. Dan Sebenarnya : Yuna
3. Cinta yang sempurna : yuna
4. After midnite : yuna
5. Ada Masa : Infinatez
6. Lucky : Jason Marz
7. Aku punya kamu : Faizal Tahir

7 perkara yg selalu dsebut
1. sengal
2. bodoh
3. why
4. hampeh
5. orait
6. positif fadhlina…positif…
7. jom lunch! hehe

7 perkara yang bernilai
1. myself
2. family
3. Friends
4. laptop
5. handphone
6. my students
7. chinta collection

saya tidak mahu tag sesiapa. Jika anda berminat, silalah buat tag ini. Sekian…

2 comments:

sambal hijau..cream cheese said...

hahahahha....gud one, suka masak..nanti i nak berguru ngan u la...

FaDh~LyNn~AloNg said...

huhu.. ok2. i plak nak berguru dgn u masakan western :p