Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, April 15, 2009

Peristiwa

Beberapa hari yang lepas, saya tido dgn sangat nyenyaknya. kenapa? kerana saya dapat mimpi besh!! pe mimpinya?? saya telah dipatuk ular. yeee.. DIPATUK ULAR. huhu
terjaga dari tido, saya segera memegang di tempat yang dipatuk. yelah, jika sakit bermaksud petanda buruk. jika tiada kesakitan, maka x perlu dirisaukan. jawapannya saya tidak berasa sakit. jadi kecohlah pagi itu saya menghebahkan tentang mimpi tersebut kpd housemate2 saya.

kak da: besar ke kecik ular tu
saya : kurus je kak da...
kak da : pe warna ular tu...
saya : hijau kak da!
kak da : hah incredible hulk kot yang nak melamar ko!

huhuhu.. apala kak da nie... bikin saya terencat saja. haha.

kak da : ala kak da dulu siap mimpi kena telan dek ular. x gak kawin. (hahaha)
ju : memangla x kawin kak da, da kena telan. bukan patuk.

xpelah... kita tunggu dan lihat eh :p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

my very best friend, Adiza telah selamat melahirkan anak. yes baby girl!
nur aleesya insyiroh...
menurut kate iza, babynya ada lesung pipit!
oh x sabarnya nak melihat! tp jauh la pulak... nun di kulim
xpe2... 4hb mei saya akan ke sana. anakmu, anakku jua! hehehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

esok saya akan ke kuala lipis pahang!
ada kursus BTN sehingga ahad ini.
yeah! time utk release tension!
yebba yebba!
nnti saya update lg.

tata titi tutu!

2 comments:

sambal hijau..cream cheese said...

huhuh....update kan cerita seterusnya...tak sabar nak baca ni..hheh by the way Fadh..i dun think yg kursus BTN tu time tuk release tension!!..U kna kat kem mana? kalau kat kem Ulu sepree...line mobile phone yg boleh pakai hanyalah Celcom!Pesanan akhir..bawalah kain batik ye

adaziza said...

pst...anda dilarang mengupload pic anak beta ke mana2 laman web..ini adalah untuk mengelakkan sampai ke 'tangan org yang tidak bertanggungjawab'.aku kan artis..huahuahuhaua(perasan sket) semua photo yang telah di MMS kepadamu hanyalah untuk tatapanmu belaka adanya..huahuhauahua..sekian terima kaseh