Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday, April 7, 2009

Bon Appetit!

Pagi ini terima sms dari student.

Student : Cik, Nanti kalau free datanglah luch western yer. rm15 jer.

me : menu apa?

Student : bla..bla..blaa..

me : nasi ke (sbb mggu lepas saya dihidangkan nasi goreng nanas. sy tidak suke!)

student : x cik, ayam. memang sedap rasa dia

me : oklah saya pergi bertiga

Student : terima kasih cik

bila student telah mempelawa, x smpi hati nak menolak. konon nak bagi moral support lah.
jadi ini adalah menu2 saya pada hari ini...


Sweety Rainbow


Mushroom Couque Bullion

Black Aprricot Couque


Sweety Crunhy
walaupun sedap, tetapi tekak saya sedikit muak. kerana main course itu agak manis.
kesudahannya saya ke kedai dan membeli......

Ice Lemon Tea!
Hari ini juga saya belajar beberapa bahasa baru. tanya student apa maksud menu2 tu. tergeliat2 lidah nak menyebut.
oh rupanya bahasa perancis!
Couque : Ayam
Bullion : Sup

2 comments:

adaziza said...

erkk...kenyang ka ang makan menda alah tu..kalau aku musti mau nasik...tambah kalau lauk kampung..or..erkk..aku mengidam ayam masak kicap ang!!!nie suma salah ang..sapa suh masak sedap sangat..nyampah i..

FaDh~LyNn~AloNg said...

huhuhu tidak kenyang. aku p beli kuih pastu. nak ayam kicap? ha tunggu aku mai penang eh.