Blogger Backgrounds

Followers

MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Sunday, October 2, 2011

Hari perasan cantik!

ohoi! hari ini adalah hari perasan cantik bagi aku! :-)
sbbnya bila aku meng'offer' diri nak jadi model, ada org sudi nak buat photoshoot dgn aku. haha
dan lagi terharunya adalah sesi menggedik2 ini adalah seikhlas hati beliau tanpa sebarang bayaran dan sesungguh hati beliau mengambil gambar aku dan kawan aku. siap berterima kasih sbb kami sudi bergambar dgn beliau. ohoooiiii! akak lagi terharu dek. ko buat akak perasan cantik untuk berposing (mood nak perasan jap.choi!) x pernah umur akak ditawarkan jadi model utk berphotoshoot.hahaha.

ni sebenarnya adalah kali kedua. kali pertama dlu beliau telah mengajak untuk menjadi model di Tasik Titiwangsa. walaupun x pernah posing sakan, tp aku buat2 pandai.hahaha. beliau suh posing maka aku posing je la. aku siap pesan kt kawan aku yg sama - sama jadi model hr tu jugak : "kita kena yakin cantik! nak gambar jd model kena perasan"

maka hari itu aku jadi model serius. yela dlu tengok next top model, bila posing kena serius. hahaha konon! hasilnya :


so merasala aku jadi model masa tuh.
hari ini sekali lg nak berposing perasan yakin cantik! so pilih Lake Garden plak.
kuar umah 7.30 okeh. smpi sana 8.30 parking penuh. giler ramai umat. tp most of them dtg utk jogging. kami dtg utk posing! haha.
kami posing sambil senaman. apa tidak, mendaki2 kot kt lake garden tuh. berpoluh2 la jugak. huhu....
kali ni agak kekok pulak. sbb da lama kot sesi yg pertama dlu. smpi da lupa mcm ne nak jadi yakin cantik.hihihi... tp apa2 pun belasah je! model chubby yg comel! hihihi...
anyway ini berkemungkinan yg terakhir jd model perasan cantik. lepas ni xtau ada peluang lg ke tidak sbb beliau sudah mahu berkahwin. uhukk...uhukkk.. dek, pasni takde lg org nak amik gmbr kami seikhlas dan sesungguh hati. huhuhu...

jom layan gambar. gambar x upload semua. byk kot aksi kitorg yg perasan cantik! haha. takut korang muntah plak tengok liuk lentok kitorg ;-p













2 comments:

brat2104 said...

upah dia ialah makan sarapan dan pada birthday dia, nasi goreng.. haha..

FaDh~LyNn~AloNg said...

haha belanja makan anytime no hal ;-)